понедељак, 4. јул 2011.

'Deca' Noći, Ti i ja...


Mesec je gospodario nebom te noći, oterao oluju koja je pratila moj dolazak.Izmaglica Njegove svetlosti, ljubila me je kao ti... Hladno! Kao ciča zima u vreloj sobi tvog srca! Svu noć, dok nas umorne nije zatekla zora. Zagrljene, mamurne od poljubaca. I ples kojim smo hodali blatnjavom ulicom, izmučen, malaksao, bio je topao i mio... Nisam htela da odem ... Ne još! I kako da ti kažem da mi je zapravo lepo s tobom!? Neću! Sebična sam,ali lakše mi je tako! I volim da te ljubim samo tako iznenada. Jer volim miris tvoje kože... Volim što smo Frikovi! Al’ nemamo šanse! Dobro poznajem svoje Prokletstvo. Ljubav nije za mene, nikad bila niti će ikad biti. Zato ću uživati u svetlosti koliko god trajala. Pa gde nas odnesu Noći...
' My Abandoned Moon '


 

Нема коментара:

Постави коментар