среда, 22. јун 2011.

Grimizni Snovi



Ponovo se budim u snu, i u njemu ležim nepomična u polju bulki. Njihove zle oči me vrebaju, krvopije, žele izvući iz mene poslednju životnu kap. Stabiljke, oštri žileti seku mi telo, deo po deo ( šta će posle ovoga ostati od mene? ) Vreme je usporilo, skazaljke jedva da se miču. Suton kao da se udaljava od zore i kao da će uvek biti polumrak u mom životu. Beskonačni san i to je Sve! Telo mi odnosi reka krvi, latice bulki kaplju po njemu. Tihi uzdah, da me ne čuju lešinari. I dalje plutam zarobljena u Snu. Udaram o njegove zidove, a staklo neće ni da napukne. Samo Eho mog vriska, kao vetar prostire se poljanom kao uragan. I što vas više udišem sve više posustajem. Slatka, slatka Halucinacija boljeg sveta. Privid, Laž ... I crveno je sve. Polje, jutarnje nebo, Ja, ogledalo i moj odraz. I opet će sve to doći kad se najmanje nadam. Slomljeno srce, i san koji truje...


Нема коментара:

Постави коментар